Навчальний предмет «Соціально-побутове орієнтування» має на меті підготовку дітей з особливими освітніми потребами до самостійного життя, організації власного побуту, шляхом формування у них відповідних знань та практичних умінь, а також навичок життєвої та соціальної компетентності: виконання норм і правил культурної поведінки в суспільстві, родині, вирішення життєво необхідних побутових завдань, а саме догляд за житлом та одягом, харчування, лікування. Формування навичок соціальної компетентності здійснюється при знайомстві учнів з умовами користування транспортом, засобами зв’язку, оволодінням елементами правової культури.
Тому підготувати кожну дитини до самостійної, незалежної від допомоги оточуючих, життя є головним завданням спеціальної школи. По суті, весь процес навчання і виховання дитини з інтелектуальною недостатністю спрямований на те, щоб забезпечити його соціальну адаптацію в суспільстві.





