Головна Вхід Зворотній зв'язок
Розділи


Офіційні сайти
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

 Ритміка : Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини

      Викладання ритміки в спеціальній школі-інтернаті зумовлене необхідністю здійснення корекції недоліків  психічного й фізичного розвитку розумово відсталих дітей.

 

      Змістом роботи на уроках ритміки є музично-ритмічна діяльність дітей. Вони вчаться слухати музику, виконувати під музику різноманітні рухи, співати, танцювати, грати на найпростіших  музичних інструментах.

 

      Заняття ритмікою ефективні для виховання позитивних якостей особистості. Виконуючи вправи на просторові шикування, розучуючи парні танці й

танки, рухаючись у хороводі, діти набувають навичок організованих колективних дій, дисциплінованості, вчаться ввічливо поводитися один з одним.

 

      Уроки проводять у просторій кімнаті з дзеркальною стіною, обладнаній всім необхідним інвентарем: музичний інструмент для вчителя, музичний центр, предмети для виконання вправ ( прапорці, стрічки, обручі, брязкальця, скакалки, гімнастичні палиці), дитячі музичні інструменти.

 

Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини

 

Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини