Головна Вхід Зворотній зв'язок
Розділи


Офіційні сайти
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

 Проектна діяльність : Проєкти 2021

 

 

ПРОЄКТ „ШКОЛА ГАРНИХ ГОСПОДАРІВ” (січень – травень 2021 року)


ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ПРОЄКТУproyekt-shkola-garnih-gospodarv.pdf [1 Mb] (завантажень: 4)

 

Мета проекту:

 

         •Формувати в  учнів любов до праці як її природної потреби і необхідності активної життєдіяльності.

 

         •Забезпечити соціально-психологічні умови для підтримання і розвитку фізичного та психічного напруження особистості.

 

         •Сформувати у вихованців уміння і навички у певних видах продуктивної праці.

 

         Трудове виховання – процес залучення школярів до різноманітних педагогічно організованих видів суспільно корисної праці з метою передання їм певного виробничого досвіду, розвитку в них творчого практичного  мислення. Це ведуча ланка всієї системи виховання школярів. Визначається багатьма факторами, а в школах здійснюється системою засобів, які охоплюють всі знання навчально-виховної роботи, а також зовнішню  діяльність школярів, родине суспільство, виробничі колективиі засоби масової інформації.

         Трудове виховання здійснюється у сім’ї, школах, трудових об’єднаннях учнів, позашкільних навчально-виховних закладах, трудових колективах тощо. Залучення учнів до посильної трудової діяльності у нових економічних умовах є не лише чинниками економічного добробуту держави, але й передумовою самореалізацїі творчого розвитку людини.

         Важливою в системі трудового виховання є праця з побутового самообслуговування. Учні ремонтують навчальне обладнання, підтримують порядок і чистоту в класах, шкільних майстернях, рекреаціях, на шкільному подвір'ї. Вони вчаться працювати й цінувати працю дорослих, руками яких зведено шкільну будівлю, виготовлено меблі й навчальне обладнання, у них розвивається бережливе ставлення до створеного.

          Роботу із самообслуговування учні мають виконувати і вдома (прибирання ліжка, чищення одягу і взуття, допомога старшим у прибиранні квартири, у приготуванні їжі, в заготівлі дров та ін.).

         Виховна ефективність праці зростає за умови, що учні самі є її організаторами, а не лише виконавцями. Тому педагоги повинні залучати школярів до пошуків об'єктів праці, її планування та організації колективу на її виконання. У такому разі учні будуть зацікавлені у своєчасності та якості виконання трудових завдань, у них формуватиметься ініціативність, самостійність і відповідальність.