Головна Вхід Зворотній зв'язок
Розділи


Офіційні сайти
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

 Головна : Вас вітає Чертезька спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради

                    
  

         Чертезька спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІ ступенів є державним загальноосвітнім навчально –виховним і корекційно відновлювальним закладом освіти, який задовільняє потреби дітей з вадами у фізичному або розумовому розвитку у загальній освіті, спеціальній допомозі і реабілітації.

      Особливості умов виховання, навчання і утримання учнів у закладі визначаються: 

   - спеціальним режимом дня та системою навчальної та корекційної роботи;

  - створення спеціальним умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення здоров'я, подолання порушень психічного і фізичного розвитку;

  - здійснення індивідуального та диференційованого підходу у навчанні та вихованні з урахуванням характеру порушення;

      - забезпечення умов для розвитку, нахилів і здібностей, здобуття учнями соціально необхідного мінімуму обов'язкових вимог до рівня і обсягу загальної середньої освіти.

        Діти утримуються в закладі за рахунок держави.

        Мова навчання в школі – українська.

        Зарахування учнів до школи-інтернату здійснюється за наказом директора школи на підставі путівки управління освіти і наказу Закарпатської облдержадміністрації.

    Навчально-виховний процес будується  на педагогічно обґрунтованому виборі педагогами змісту, форм і методів навчання  і виховання, які забезпечують одержання учнями необхідних знань, вмінь, корекцією та компенсацією вад їхнього психофізичного розвитку, підготовку до самостійного життя і трудової діяльності.

        Після закінчення навчання у даному закладі учні одержують документ про освіту зразка, встановленого Кабінетом Міністрів України.

        Мета школи:

            - розвиток і формування особистості;

            - забезпечення соціально-психологічної реабілітації і трудової адаптації учня;

            - виховання загальнолюдських цінностей, громадської позиції

        З  історії школи:

           - Заснована у 1963 році на базі санаторно-лісової школи.

           - Перший директор –  Строїн Михайло Якович.

             При його діяльності були зведені шкільний навчальний  корпус та двохповерхове спальне приміщення.

           - В 1965 році відбувся перший випуск учнів.

       Проблемне питання школи:

       Підвищення ефективності форм і методів навчально-виховної роботи у розвитку  дитини з особливими потребами.

 
Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Схожі по темі новини:
  • Соціально-побутове орієнтування
  • Тиждень родинного виховання
  • Трудове навчання
  • Роль ритміки і розвитку особистості розумово відсталої дитини
  • ТИждень трудового навчання та соціально-побутового орієнтування

  •